joi, 29 noiembrie 2012

Házi krémes




Ez az a süti amit már nagyon sokszor elkészítettem és csak ajánlani tudom mindenkinek!(Pudingpor jó minőségű legyen ,én már ki próbáltam és nekem csak a jó minőségű jött be)
Tészta:(én nem szoktam a tésztát meg csinálni ,leveles tésztát szoktam venni és azt elfelezem tepsi méretre ki nyújtom és jól megsütőm szép barna legyen ,na de azért le írom a tésztát)10dkg vaj,20dkg liszt,fél
doboz tejföl,:összegyúrjuk,2 cipóba,5 órát állni hagyjuk.
Majd vékonyan ki nyújtjuk,megsütjük.
Krém:

6dl vizet 8 evőkanál cukorral megfőzzük szirupnak.3 csomag vaníliás pudingot össze keverünk 3dl vízzel és ezt a sziruphoz keverjük és addig főzzük amíg el nem válik a lábas aljától ,hozzákeverünk 1csomag zselatinfixet.9 tojásfehérjét 15evőkanál cukorral kemény habbá verjük(én kevesebb cukrot teszek bele)és még melegen a krémbe forgatjuk.(sárgája nem kel)Megtöltjük a lapot,hűtőbe tesszük egy-két órára.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu