joi, 29 noiembrie 2012

Sportszelet


Hozzávalók:

A tésztához: 50 dkg liszt, 15 dkg rama sütőmargarin, fél csomag sütőpor, 1 kávéskanál szódabikarbóna, 3 evőkanál kakaó, 30 dkg porcukor, pici só, 2 tojás, tej az összegyúráshoz(csak keveset,nem sok kell)


A krémhez: 1 l tej, 3 csomag csokoládé puding (főzős), 2 csomag vaníliás cukor, 25 dkg rama sütőmargarin, 30 dkg porcukor, 1 rumaroma

A mázhoz: 8 dkg porcukor , 6 dkg sütőmargarin , 1 evőkanál tej , 2 púpos evőkanál csokipuding , 1 evőkanál kakaópor

Elkészítés

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, és 4 lapot sütöttem ,180 fokon. A krémhez a pudingokat megfőztem 2 csomag vaníliás cukorral. Amikor kihűlt, a porcukorral kikevert margarinnal összedolgoztam.Megtöltöttem,lenyomattam. A tetejére a máz hozzávalóit gőz fölött összesűrítettem,hamar megvan,finom. Másnap lehet szeletelni de én 1 óra múlva szeltem,ezért a krém még nem teljesen szilárd,holnapra a többi pont jó lesz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu